Monday, July 21, 2003

Hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van vakantie.
Daar komt nog een verslag van hoor, maar mijn fototoestel zit nog ergens tussen de vuile was, die halve krop sla, een sixpack warm bier en een paar verdwaalde haringen. Zogauw ik hem gevonden heb laat ik ze jullie zien, okay?
Maar voor nu: weten jullie dat ik behalve gewoon Wils en op internet Willow, ook de Fee van de Wilgen ben?
Dat is mijn internet-vrijwilligers-baantje.
Ik werk bij de SiteFights.. ik citeer: "Where they're Fightin' for Fun
and Friendships Begun" (Waar ze vechten voor de lol en waar vriendschappen beginnen).
Ik ben daar nu een jaar, als fee, een soort van cheerleader. Ik controleer sites van mijn team en moedig ze aan met mooie 'dustings' in hun gastenboek.
Maar behalve dat is er zoveel meer te doen, een hele fantasiewereld waarmee je je dagen kunt vullen.
Voor het 'werk' dat ik doe kan ik ook beloningen verdienen, die heb ik al heel wat gehad.
Maar vandaag vond ik in mijn mailbox de 'ultieme beloning' van De Fee herself !! DFairy Archer's Golden Spirit Award!!!!
Ga kijken !

Wil je wat meer bekijken over dit SiteFights Feeenwereldje?
Mijn Fairypagina
Mijn FairySpiritPagina
Mijn Regenboogpagina (Nederlands)
Mijn feeenbos
The SiteFights hoofdpagina
The SiteFights feeen

No comments: