Saturday, July 05, 2003

Ik heb een mobiele telefoon gekregen van Hans.
Nou hoeft een telefoon van mij maar twee dingen te kunnen: bellen en gebeld worden.
Dit ding echter kan 700 dingen .. maar ik kan in de gebruiksaanwijzing nergens vinden hoe ik kan bellen en gebeld worden.
Wel hoe ik een leuke screensaver erop kan zetten of een e-mailtje versturen of een beltoon kan uitkiezen.
Wat heb ik aan een beltoon als ik niet gebeld kan worden.
Lieve Hans, ik ben echt wel blij met mijn telefoontje hoor, maar ik snap er niks van en erger me aan al die toeters en bellen.
Toen ik mijn nieuwe computer kocht, nu alweer 4 jaar geleden, was ik de koningin te rijk..
Ik wilde alles zelf aansluiten, uitzoeken in instellen en het lukte me ook.
En sindsdien zijn de dagen dat ik niet achter mijn toetsenbordje heb gezeten op 1 hand te tellen.
En door zo'n minuskuul telefoontje, waar iedereen op lijkt te kicken, laat ik me volledig uit het veld slaan.

No comments: