Thursday, June 26, 2003

Het is nog geen vakantie (nog twee dagen) maar het huis is al vol leven. Sam is vrij vandaag, Sebastiaan heeft al vakantie, Hans is er en Benjamin heeft last van zijn tantjes. Sebas is druk aan het puberen op zijn manier. Hij wordt niet sjaggie maar heel erg vrolijk-druk-pesterig.. energievretend !!
Zojuist was buurvrouw Shakila aan de deur met grote schaafwonden op arm, elleboog, dij en hand. Of ik even wilde helpen met verbinden. Ik schrok me rot.
Shakila is sinds de geboorte van onze babies een goede vriendin van me geworden. We lopen elkaars deur niet plat hoor, maar kunnen aankloppen als het nodig is.
Ze was, mede door toedoen van een langsscheurende (en doorgereden) scooter, gevallen met haar fiets, gisteravond. Ze is met de ambulance naar de EH gebracht en daar verbonden en geinjecteerd tegen tetanus.
De schrik zat haar vandaag nog steeds goed in de benen.
Ze woont nu een jaar in Nederland en heeft nederlandse les en leert fietsen. Dat gaat dus nog niet zo geweldig (allebei) en levert wel eens problemen op zoals nu. Ze heeft het niet gemakkelijk hoor, ver van huis en familie met een baby en een man die alle dagen werkt.. ik neem mijn petje voor haar af.
Hier zijn onze babies samen aan het spelen:

No comments: