Monday, June 16, 2003

Hoi.
De webring werkt als het goed is..
Ik zet er ook nog een link naar mijn zus bij, wie haar eens wil bezoeken:
Logarithm. Zij is al zeer bedreven in het Bloggen :-) altijd hele leuke linkjes enzo..

o ja, ik zou vertellen over onze vaderdag.
s'morgens heb ik eerst de groten op weg geholpen met een rugzak vol ontbijt naar hun vader.
Toen hadden we het rijk alleen, Hans en Benjamin en ik.

Eerst een lekker ontbijtje gemaakt en samen Hour of Power gekeken, onze gewoonlijke zondagochtendviering.
Echt de moeite waard hoor, het is altijd zooooo positief, je word er helemaal blij van *s*
Dit keer was de preek van Henri Nouwen. Een helaas inmiddels overleden, Nederlandse voorganger die geweldig kan preken, ik hing weer aan zijn lippen.

Daarna zijn we naar Sprookjes Wonderland in Enkhuizen gegaan. Geen achtbanen.. maar een sprookjesbos waar de EFteling U tegen zegt ! Prachtig.
Kijk naar de foto's die ik gemaakt heb:
PappaDag..

No comments: